فرهام علی پناه

شیرینی سرای خوب

فرهام علی پناه
فرهام علی پناه

شیرینی سرای خوب

در این پروژه، هدف طراحی یک لوگوی منحصر به فرد و مدرن برای شیرینی‌فروشی “شیرینی خوب” بود که بتواند هویت بصری متمایزی برای این برند ایجاد کند. با توجه به ماهیت کسب‌وکار، رویکرد من ترکیب یک نماد مرتبط با صنعت شیرینی‌پزی به همراه تایپوگرافی اختصاصی بود تا بتواند حس لوکس بودن و کیفیت بالای محصولات را منتقل کند.

ایده و کانسپت طراحی:

لوگوی “شیرینی خوب” ترکیبی است از یک آیکون که نماد ظرافت و خلاقیت در شیرینی‌پزی است، همراه با تایپوگرافی اختصاصی که به طور ویژه برای این برند طراحی شده است. انتخاب رنگ‌های مشکی و سفید برای ایجاد یک هویت بصری مدرن و مینیمال صورت گرفته که هم به برند حس اصالت می‌بخشد و هم به راحتی در بسته‌بندی‌ها و تبلیغات گوناگون قابل استفاده است.

این لوگو با در نظر گرفتن مخاطبان هدف طراحی شده تا در اولین نگاه حس اعتماد و علاقه به محصولات “شیرینی خوب” را در ذهن ایجاد کند.